Radical Sportscars

Historia

Historia 

2000 samochodów

Nie sprzedajesz wielu sportowych samochodów wyścigowych w ciągu dwóch dekad, chyba że pakiet jest ekscytujący, dramatyczny, niesamowicie przyjemny w prowadzeniu i doskonały stosunek jakości do ceny. Podobnie nie jesteś prawdziwie radykalny, jeśli nie oferujesz czegoś innowacyjnego i wyjątkowego, zarówno wartości, które zawsze były w centrum naszej filozofii. Od samego początku naszym podejściem zawsze było tworzenie zupełnie nowej niszy w świecie sportów motorowych, w której Nothing Compares.

Nasze oryginalne krótkie 20 lat? Lekki samochód sportowy, który wykorzystywał technologię superbike. Szybciej niż supersamochód, całkowicie skoncentrowany na kierowcach i niezwykle satysfakcjonujący w prowadzeniu, firma Radical była pierwszą firmą, która stworzyła zindywidualizowany układ napędowy dla sportowego wyścigowca superbike. Samochody zostały zbudowane nie tylko dla wymagających zawodników klubowych, ale także entuzjastów track-ów. Oba typy kierowców cieszą się niezrównanym poziomem wsparcia, a także najszybszymi samochodami na torze.

 

Ale filozofia Radicala rozciąga się znacznie szerzej niż tylko samochody. Wprowadzając własne mistrzostwa wyścigowe, staliśmy się pierwszym producentem, który wprowadził do wyścigów klubowych długodystansowe, dwuosobowe wyścigi długodystansowe, a także zapewniał kompleksowe zaplecze części i zespół wsparcia technicznego podczas każdej imprezy, która trwa do dziś.

 

Słynny model Clubsport założył firmę w 1997 roku i nadal ściga się z entuzjazmem na całym świecie. Sukces był natychmiastowy, a osiągi w motorsporcie szybko doprowadziły do ​​rozwoju, Prosport dodawał skrzydeł, więcej mocy i szerszych slicków, ale zespół w Radical nigdy nie spocznie na ich stale rosnących laurach. W 2002 r. Wprowadzili na rynek model SR3 - prawdziwy dwumiejscowy samochód wyścigowy, który zachwycił zarówno kierowców w branży prasowej, jak i na całym świecie. Stał się najpopularniejszym modelem Radicala, a wkrótce potem pojawił się kompaktowy SR4, mały, lekki i praktyczny dwumiejscowy, który okazał się idealnym następcą oryginalnego Clubsport.

 

Wspaniały SR8, wprowadzony na rynek w 2005 roku i napędzany wysokoobrotowym silnikiem Powertec RPV8 o mocy 380 KM, przyniósł prototyp Le Mans na narodową scenę wyścigową. Potężny RPE RPV8 został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany we własnym zakresie, a samochód ma teraz kilka rekordów, w tym bardzo poszukiwaną nagrodę rekordu pojazdów produkcji seryjnej na Nürburgring Nordschleife. Silnik 2,7l najnowszej generacji wyznacza czasy okrążeń porównywalne z maszynami LMP na ułamek budżetu i nadal cieszy się uznaniem kierowców rajdowych na całym świecie.

 

W 2011 roku firma Radical podjęła śmiały krok w opracowaniu pierwszego w pełni homologowanego przez EC typu roadstera SR3 SL. Napędzany czterocylindrowym silnikiem Ford EcoBoost z turbodoładowaniem, wprowadził radykalne właściwości na zupełnie nowy rynek, szybko stając się liderem w takich krajach, jak Szwajcaria, Niemcy i Japonia. Technologia i procesy opracowane w projekcie SR3 SL od tego czasu umożliwiły firmie Radical stworzenie samochodu "z kamieniami milowymi"; nowy RXC. RXC Turbo, który został zaprezentowany jako nowy flagowy model Radical w styczniu 2014 r. który jest jednym z motoryzacyjnych sukcesów, które nie wykazują oznak zaniku. Na przeciwległym końcu spektrum modeli, kierowca wyścigowy SR1 Cup i model mistrzowski nadal wprowadzają nowych zawodników do tego sportu, zapewniając im umiejętności do odniesienia sukcesu na wysoce konkurencyjnej arenie sportów motorowych.

 

 

Firma Radical postanowiła stworzyć nową niszę na scenie samochodów sportowych, oferując kierowcom niesamowitą wydajność za realistyczną cenę, a ich sukces wynika z danych sprzedażowych. Gdy wchodzimy w naszą trzecią dekadę ze świeżą perspektywą marki, wysokiej jakości asortymentem i porywającą ofertą mistrzowską, ponad 2000 właścicieli Radical nie może się mylić.

 

Partnerzy

hancookLogo
motulLogo
bagLogo
by : LEMONPIXEL.pl
Rezerwacja e-mail zadzwoń